Sanctum - något för mig (och dig)?

Jag har fått ett tips om en helt naturlig hudvårdsserie från Australien som jag funderar på att ta in i min webbutik. Här har ni lite fakta om den:

Sanctum innehåller inte:
  • Onaturliga konserveringsmedel
  • Färger eller parfym
  • Dioxiner
  • Petrokemikaliska ämnen
  • Mineraloljor
  • Parabener
  • Propylene Glycol, Hexan, Diethanolamine (DEA), Phthalater, Sodium Larul Sulfate eller Sodium Laureth Sulfate, Aluminium, eller ingredienser från djur.
Sanctums produkter är till 100% utvunna ur och nyttjar den kombinerade kraften hos:
1 – Renat Källvatten från källorna i Byron Bays regnskogar
2 – Medicinskt klassade, terapeutiska ört-och växtextrakt
3 – Kosmetiska nivåer av aktiva vitaminer
4 – Lugnande essentiella oljor
5 – Ett unikt, patenterat, naturligt bevarande system som förenar örtextrakt stärkta med naturliga antioxidanter och vitaminer.

Sanctum är medlem av Chose Cruelty Free (CCF) En oberoende australisk organisation som godkänner produkter som INTE testats på djur. Till 100% mot djurförsök

Vad tycker du?
Postat av: Tess

tack för titten hoppas du kommer tillbaka idag igen :)kram

Postat av: Anonym

Jag har noll koll när det gäller vad som är vad. En massa kluriga förtäkta namn på gifter...Tur att det finns de som har bättre koll. Om du kan få in produkter som inte tar kål på en i långa loppet, tycker jag att det är toppen! Tyvärr brukar produkterna bli så mycket dyrare än sina livsfarliga konkurenter. Borde vara tvärt om!!!

2009-02-16 @ 22:06:41
Postat av: Petra Bloggar

tycker det låter som toppenprodukter! :-D



du hur länge gäller 20% på dyraste varan när de anger mitt namn? tänkte slänga in ett inlägg till om det nämligen och behöver ett slutdatum för erbjudandet :-)



KRAM

2009-02-19 @ 09:16:00
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: christin

Låter bra! Man blir mörkrädd vad mycket konstiga ingredienser det finns i vissa produkter! Har spanat in din webshop nu och vilken söt butik och fin design! Ha en fin kväll

2009-02-19 @ 19:54:06
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

hola! jag har försökt nå dig, jag la upp en bild på mina/dina ljuslyktor och sa att min 20% rabatt gäller hela söndag ut, hoppas att det var okej?!



Kram Petra

2009-02-20 @ 09:00:22
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Lalisen

Tess: Det gör jag säkert ;)



Anonym: Näe det är riktigt ruskigt ibland. ja dyrare kan det bli, men dessa skall tydligen ligga bättre i pris. Skall kolla upp det lite närmare :)



Petra bloggar: Hihi, förslåt. Jag var svår att få tag på :) Men nu har jag skrivit till dig i din blogg. Du löste det bra!



Christin: Tack :) Roligt att du tycker om den!

2009-02-20 @ 14:35:39
URL: http://lalisen.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback