Mer roligt till butiken!

Nu har jag nosat upp härliga olivoljetvålar som jag idag beställt till butiken. Superfina, med riktigt bra kvalitet och hela 78% olivolja i. Självklart helt naturliga ingredienser för övrigt också. Tycker det är kul att det inte bara är vanliga naturella olivoljetvålar utan även med olika dofter. Jag har tagit in ros, aloevera, citron, jordgubb, lavendel och honung. Och den naturella så klart.

 

Tänker själv börja med detta istället för den vanliga flytande tvålen (typ Bliw eller nåt) som gör mina händer helt snustorra. Helt otroligt. Speciellt nu när man har barn och tvättar händerna mycket oftare pga blöjbyten, massa matkladd och annat ;)

Vad tycker du?
Postat av: Johan

Jag ska bli tvål kund iallafall

2009-02-05 @ 17:16:55
Postat av: smygtitten

Jordgubb lät smaskigt... men de doftar säkert mycket godare än de smakar! För de är väl inte ätbara?

2009-02-05 @ 20:59:08

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback