Liten tjuvkik...

Saker och ting kärvar och jag håller som bäst på att få till en registrering hos bolagsverket. När det väl är klart så är allt klart för att öppna butiken. Usch vad jag avskyr alla papper och trams. Men till dess så tänkte jag ge en er en liten tjuvkik på vad jag kommer ha i inredningsväg i butiken!






Den här takkronan för levande ljus föll mig i smaken direkt och kändes helt oemotståndlig :)








Finfina klockan. Lika oemotståndlig den med :) Skulle behöva en själv för köksklockan lyser med sin frånvaro här hemma...



Lyktor till att ha både inne eller ute på uteplatsen/balkongen till den varmare årstiden som vi väntar på!




Nå, vad tror ni? :)

Ha det härligt allesammans! Återkommer när jag har något mer intressant att visa upp ;)

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Det ser ju lovande ut! Lycka till!

Postat av: Johan

Ur-tjusig klocka!

Vill ha!!!



2009-02-03 @ 19:29:12
Postat av: Johan

Ur-tjusig klocka.

2009-02-03 @ 19:35:19
Postat av: Johan

Suck!

Förlåt att jag av misstag postade dubbelt...

2009-02-04 @ 10:15:48
Postat av: Lalisen

Lina: Vad bra :) Tack!



Johan: Visst är den tjusig ;) Ingen fara!

2009-02-04 @ 10:19:41
URL: http://lalisen.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

tack snälla för tipset om schampoo!! :-D

vad KUL att skaffa en egen inredningsbutik, ser ut att vara i min stil och smak också! :-) säg till om du vill samarbeta ;-)



KRAM



ps. LYCKA TILL!!!

2009-02-04 @ 18:47:31
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: smygtitten

Takkronan blir bara snyggare ju mer man tittar på den... Och klockan vill jag ha!

2009-02-05 @ 10:38:53
Postat av: Lalisen

Petra bloggar: Ingen orsak! :) Jag har skickat ett mail till dej ;) Tack!



Smygtitten: Ja visst blir den ;) Ja klockan är finfin och till ett riktigt bra pris dessutom !

2009-02-05 @ 15:20:21
URL: http://lalisen.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback