Off we go

♥♥♥♥♥

Idag var det 5 år sedan som vi stod och sa ja till varandra, älsklingen och jag. Han hade planerat en överraskning och jag har haft mina aningar..hihi. Och mycket riktigt så står en tripp till Danmark på vår agenda idag. Vi håller precis på att köra på båten :) Hoppas vädret är med oss idag bara. Vi skall svänga upp till Skagen tänkte vi :-D

Ha en trevlig lördag allesammans!
♥♥♥♥♥

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

Åhhh, så skoj !



Och GRATTIS !!!!!!! grattis på bröllopsdagen !

Postat av: Maddepaddan

Grattis :) Jaså? Danmark igen :P Är säkert vackert! Fint höstväder får ni iaf...om ni har samma som oss... Soligt å klarblå himmel :)

2008-09-27 @ 14:06:41
URL: http://imadde.blogg.se/
Postat av: Blåbäret Kihl

Trevligt att ni har orkat hålla ihop i 5 år :) och Danmark är fint? Men nån gång kan ni ju variera er och åka hit till Årjäng istället för Danmark varje gång ;)

2008-09-27 @ 14:06:57
Postat av: smygtitten

GRATTIS på bröllopsdagen!!!

2008-09-27 @ 15:42:20
Postat av: Anonym

Nämen grattis hoppas ni får en underbar dag! :)

2008-10-03 @ 22:11:29
URL: http://soodelicious.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback