Nytt i garderoben

Här har ni några av de senaste tillskotten i garderoben, (fler kommer imorgon):

Svärmor och jag var på utförsäljning på DeVal i Uddevalla. Där hittade jag den söta bruna toppen från Esprit för bara 39:- och den härliga regnkappan för drygt 120:- Inte illa alls :) Jag som letat efter en regnkappa länge!

Sen så har de underbara skinnpumpsen från La Redoute kommit. Och de var precis så fina som jag föreställt mig! En fullträff och något jag verkligen kan rekommendera!

Imorgon kommer det bilder på H&M fynd ;) Jag har lyckats hitta inte mindre än två par nya jeans som var sköna passade som hand i handske och som dessutom var till riktiga fyndpriser, hehe.

Sov sött!

 

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Vilka fynd! Pumpsen ser riktigt sköna (och snygga) ut!

Postat av: Ellen

jätte söt regn kappa....



den avr verkligen ett fynd !

2008-09-12 @ 15:07:35
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback