Horredsmattan+ Ellos = SANT

Att jag är ett fan av plastmattor är knappast nån hemlighet. Och då blir man ju glad när Ellos och Horredsmattan har inlett ett samarbete! Snygga, moderna och dessutom lätta att hålla rena. Gjorde ju misstaget att köpa en vit matta i kraftigare bomull på Ikea. På den skulle man behöva ha en dammsugare som står på dygnet runt och suger upp all smuts som dras till den. Haha, inte riktigt så allvarligt är det, men nära på. Näe tacka vet jag plastmattor ;) Att det sen är 50% på valfri vara just nu gör ju inte det hela sämre. Har nog aldrig fått tag i Horredsmattor så billigt. Jag tror att den vit/beige med blommor kan bli jättefin i köket under köksbordet hemma hos oss...

Bilder: Ellos

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback