På is

Jag vill ju så gärna blogga och jag har massa saker som jag skulle visa upp och saker jag fixat här hemma m.m. Men tiden räcker helt enkelt inte till just nu. Trist men sant. Theo-älsklingen måste gå först, för annars hade vi ju inte skaffat honom ;) Och de stunder då han sover så får man passa på att sova själv (så att man undviker att bli knäpp) eller så måste man fixa allt det där som inte går att fixa när han är vaken...

Så: jag hoppas att ni förstår att bloggen får ligga lite på is ett tag. Vill inte stänga ner den helt eller säga att jag skall sluta blogga helt, för det vill jag inte. När jag hinner och har inspiration så lägger jag ut ett litet inlägg då och då.

Ha det nu riktigt skönt, och ha en go' helg!

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Jag kommer fortsätta kika in här! Alltid lika roligt att besöka din blogg. Förstår att lillen går först :)Ha en superbra dag och helg!



Postat av: Ellen

låter bra,,, ge inte upp den helt !



tusen tack för kortet förästen =D

2008-10-10 @ 20:53:22
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback