Nyshoppat: vackert rosa

Igår kom mitt bonusbesked från H&M och därmed också en bonuscheck, hehe. Så jag var ju inte sämre än att jag tog bilen när R kom hem och svängde ner till Backaplan med Theo för lite shopping. Lyckades faktiskt hitta två saker på rean (brukar aldrig hitta något på rean hos H&M för det mesta brukar vara skräp..). Bl.a. den underbart söta rosa - vad annars?!- blusen. Såg lite tantig ut där den hängde på galgen, men på var den super :) (Färgerna är klarare i verligheten) Sen så lovade jag för ett tag sedan bild på min söta klänning som jag hittade på Lindex. Jag är kääär!

 

Inte världens bästa bilder, men ni får ett hum om hur dom ser ut iaf ;) Ikväll har jag gjort något som verkligen hör hösten till. Imorgon får ni se vad, hihi. Nu skall jag dra mig mot sängen. Nattinatt!

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback