Höstrensning och fri frakt

Goddag alla glada!

Ny vecka, nya möjligheter. Här håller jag på med höstrensning som bäst. Massa kläder som är för stora och annat som jag bestämt skall bort. En del åker ut på Tradera, annat till välgörenhet osv. Skönt att få lite ordning hemma :) Ju mindre saker som ligger, desto lättare är det att hålla ordning tycker jag.

För er som inte visste så har Nelly fri frakt hela den här veckan. Har inte varit inne där på ett tag nu, men så kollade jag bland nyheterna och hittade den här
fina saken
Fast jag har en ännu finare klänning här hemma som jag norpat åt mig på Lindex. Om jag hinner så skall jag ta kort på den idag ;)

Theo sover och jag passar på att greja lite här. Skall koka lite gröt för det börjar skrika i magen nu. Ha en underbar måndag. Snart är det fredag, hähä.

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback