Sommartoner

Nu sitter jag i sängen i vårt mysiga sovrum och lyssnar på fåglarnas vackra sång. Så underbart att bo nära skogen. Till skillnad från förut då man hörde motorvägen hela tiden så är det fågelsång från morgon till kväll istället :) Idag är det besök på MVC som står på schemat. Sen skall jag sätta mig på uteplatsen och fixa iordning mina fötter. Dom är i desperat behov av some TLC (tender loving care), hihi.

För övrigt har jag provat 3 nya (för mig iaf) skönhetsprodukter som jag skall göra en lätt liten rescension av: 1-minuts inpackning för skadat och torrt hår, nytt läppglans med vårdande egenskaper från YRIA (Yves Rocher) och så Toni&Guys Schampo för lockiga och frizziga hår...

Ha en skön dag i den underbara sooooolen!

TIPS! mellan 8/5-11/5 har
Josefssons 40% på valfri vara + 20% på resten av beställningen... grejen är att denna gång gäller det även "bara på nätet"-varor och märkesvaror. Gissa vem som skall slå till på ett par Tretorns gummistövlar, hähä. Ja jakten på den perfekta gummistöveln fortsätter. Ange rabattkod 576147 för att utnyttja erbjudandet.

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

ja vill också ha dom stävlarna,, dom är Uuuuuur söta....

Postat av: Sweetheart

Underbart att bo vid skogen! Fågelkvitter på mornarna är guld värt!

2008-05-09 @ 09:08:11
URL: http://graceful.blogg.se/
Postat av: svärmor och svärfar

Hej lalisen vad fint ni har fått i eran nya lägenhet kommer och hälsar på när vi blir farmor och farfar hoppas att allt går bra imorgon och det gör det naturligtvis. Vi tänker på Er alla tre och tusen kramar. Väntar att få höra babyskrik i luren när R. ringer från BB vilket tid som helst på dygnet. Ha det så jättebra från oss i U-a

2008-05-09 @ 21:26:10
Postat av: anna

hoppas du haft en fin fredag och får en skön lördag! kram!

2008-05-10 @ 02:38:13
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Oleaida

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2008-09-10 @ 11:54:19
URL: http://oleaida.blogspot.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback