När det går för långt

99363-1263Här har vi ett fint exempel på när modeskapande går för långt. Tacky och helt ja... sjukt. *skratt* Synd, för det fina mönstret på tyget. Jag dissar den starkt! För er som tycker detta är något av det vackrare ni sett så hittar ni plagget hos Asos.com ;)

Inatt har jag inte sovit så värst många timmar pga en liten enveten bebis som gillar att ligga och trycka på min magsäck och magmun. Kramp hela natten. Jag tog mig tappert upp till jobbet ändå på morgonen och nu skall vi koppla av med lite melodifestival! Usch och fy om Carola och Andreas går vidare. Det är ju en enda stor parad av gapande genom den låten. Olas var rätt härlig tycker jag :)

Ha en skön kväll allesammans!

Vad tycker du?
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! :)

Jag har vunnit en tävling där jag får en egen domän,
men jag kan inte bestämma mig för vad jag ska heta.

Lia.se eller LiaFlorenz.se

Vad tycker du? Tacksam för svar!

http://mydearbylia.blogg.se/1204991884_frga.html

Postat av: glitterandbling

klänningen får ett diss av mig med
Ha en bra dag :)

2008-03-08 @ 19:24:50
URL: http://glitterandbling.blogg.se
Postat av: Blåbäret Kihl

Känns nästan som att du börjat publicera porr-bilder... är lite för urringat för min smak... och allt detta på internationella kvinnodagen!! Fy skäms på dig lalisen ;P

2008-03-08 @ 19:48:49
URL: http://kihlos.blogg.se
Postat av: Malin

Sen är det ju ett beach-plagg å andra sidan. Visst var det väl sådär ändå men om du hade tänkt längre än vad näsan din räckte så...

2008-03-13 @ 21:05:59

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback