My style

99363-1280
Den här läckra
skon fastnade jag för direkt :) Asos har inte tagit in så mycket som fallit mig i smaken det sista, men den här var ju en riktig fullträff!

Idag har en förkylning som legat på lur blommat ut med feber å allt. Usch. Men som tur är så hoppade chefens fru in för mig idag på jobbet. Tack och lov. Själv kan man ju inte förhindra förkylningen särskilt nu när man är gravid och inte kan ta något för den... :( Men jag skall allt se till att kurera mig så gott det går idag!

Projekt för dagen: ta't lugnt och sova. Ta bort gamla nagellacket, på med nytt.

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Jag har städat och så nu så nu blir det till att ta det lugnt resten av kvällen :) Ska prova fruktsallad som är fryst i påse från Findus, undrar om det är gott.

Postat av: Lalisen

Christin: Duktig du varit! Då förtjänar du att ta det lugnt :) Hmm det var en ny variant med fryst fruktsallad? :)

2008-03-16 @ 18:41:42
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: svärmor

Krya på dig min goa svärdotter, det har nog varit för jobbigt för dig i helgen, med två grabbbar på en gång.

2008-03-16 @ 22:06:48
Postat av: Lollo

söta!

2008-03-17 @ 13:30:58
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback