Känner ni den?

image1126








Kan ni känna den? *fniss* Stanken av marinerade vilöksklyftor som ligger tät? Det är jag som smällt i mig en hel del. Fick värsta suget efter dem så för att fira att vi idag signat papprena på lägenheten så fick det bli lite sånna och lite annat smått och gott. Smaskens!

Ikväll hade jag gärna myst i ett sånt här härligt Juicy-set. Vilka härliga färger de har tagit in! Istället sitter jag här i ett par uttänjda shorts och en tröja med diverse färgfläckar på...hehe.

Natti!





Bild: Nelly

Vad tycker du?
Postat av: Tess

älskar juicy coutures kläder!

Postat av: Ellen

Åhh, jag älskar såna mys dressar,, de e så mysigt, har två i rosa =D

2008-01-12 @ 13:47:17
Postat av: sara

ja ett sånt juicy-set hade man gärna inte varit utan. Massor utav fina färger på nelly. jag har ett presentkort där på 300kr, men det räcker ju inte ens till halva byxan!

2008-01-14 @ 14:51:43
URL: http://www.micasa-sara.blogspot.com
Postat av: Lalisen

Tess: Har själv inga, men det här hade man ju inte sagt nej till ;)

Ellen: TVÅ rosa? Inte dåligt ;-P

Sara: Nej jag vet, det är sjukt dyrt... Men är man ett riktigt fan så... ;)

2008-01-14 @ 20:12:39
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback