Today: sommardrömmar och blommiga väskor

image1234
Dagens fynd kommer ifrån Ellos och är en riktig sommardröm. Passar även fint på student, bröllop och liknande festliga tillställningar. Älskar det söta sidenbandet som verkligen "gör" hela klänningen :)

Klänning 349:- Ellos
Örhängen 89:- Ms Bijoux/Modemecka.se
Pumps 350:- Rules by Mary/Shopiana.com

Usch så trött jag är nu. Idag har det varit en fullt -ös-medvetslös-dag på jobbet. Men efter lite behövlig vila i soffan och lite mat så är jag redo att möta världen igen. Inte just nu, men imorgon i alla fall ;) Ikväll var vi och storhandlade (vuxenpoäng!) och sen blev det några avsnitt av Scrubs. Rätt skön serie faktiskt, hehe.

Just det! Idag var jag inne på H&M innan jobbet och köpte den underbart söta blommiga blusen som jag spanat in förra veckan. Hade en 20% rabattcheck att utnytjja vilket inte var helt fel. Bild kommer imorgon!

Apropå blommigt... jag har totalt kärat ner mig i följande väskor från Fifibags:



Om man ändå hade 1500 spänn som låg och skräpade i något hörn... Näe nu skall jag sluta drömma och gå och lägga mig. Natti natti allesammans! Glöm inte tävlingen!

Vad tycker du?
Postat av: svärmor

lilla gumman du lägger dig alldeles för sent inte konstig att du är trött. Tänk på att det inte är långt kvar till förlossningen då skall du vara utvilad och pigg, sen kan du inte tänka på dig själv längre, då är det en liten parvel som kräver uppmärksamhet: Kram svärmor

2008-02-26 @ 13:08:21
Postat av: Blåbäret Kihl

Jag håller med din svärmor! Du måste gå och lägga dig tidigare! Och framför allt inte stressa! Det kommer annars påverka barnet negativt...

Postat av: Blåbäret Kihl

Jag vet hur du ska få över 1500 spänn... shoppa inte som en galning! Du kommer få massor med presenter till barnet sen!!

2008-02-26 @ 17:05:43
URL: http://kihlos.blogg.se
Postat av: Lalisen

Svärmor: Tack för din omtanke :) Jodå, jag borde gå och lägga mig tidigare, men det är svårt att varva ner.

Blåbäret kihl: Jag stressar inte ;-P Å svaret till varför jag är uppe sent ser du i ovanstående svar till svärmor ;) Jag shoppar inte som en tok till bebisen! *offended* Jag har köpt det som är nödvändigt, som man inte vill sitta och vänta på att kanske få. Sen har det såklart blivit en del kläder, men det kan man inte ha för mycket av för dom spyr, kissar och bajsar ner massa ;P

2008-02-26 @ 21:50:37
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Blåbäret Kihl

Du stressar inte? Skrev inte du till svärmor att du har svårt att varva ner? är inte det ett tydligt tecken på stress? ;P bara köper det nödvändiga? därför du köpt 4 barnvagnar?

2008-02-27 @ 16:54:46
URL: http://kihlos.blogg.se
Postat av: Melvinsigrid

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2009-06-18 @ 09:49:55
URL: http://melvinsigrid.blogspot.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback