Vad vill ni handla?

Tänkte höra med er vad ni skulle tycka var intressant inom naturlig hudvård? Vad letar ni efter som skulle vara intressant att ta in?

Vad sägs om inpackning/hårkur? Lipgloss? Ansiktsmask?


Vad tycker du?
Postat av: Johan

Undrar bara om du skulle föra något mer än hudvårds produkter?

Vitaminer och kosttillskott kanske?

2008-12-12 @ 16:37:03
Postat av: Christin

Handkräm ger jag som mitt förslag, det är ruskigt vad många konstiga kemikalier det är i de, alltid superlånga innehållslistor. Onödigt, bättre med naturlig hudvård säkert för hälsan :)Hårkur låter också intressant

Postat av: smygtitten

Jag skulle vilja se deo. Och shampoo/ balsam som funkar på normalt och fett hår men som inte är giftiga, bland dina varor. (Köpte en "naturlig" deo på life som luktade jätte gott ros, men jag vet inte om jag tycke att den var effektiv...)

2008-12-14 @ 11:25:27
Postat av: Lalisen

Johan: Skulle jag kunna men då blir det genast krångligare. Vet inte om man kanske måste ha visst tillstånd för att få sälja sånt som skall ätas/kosttillskott. Och så liknar det lite för mycket det jag gör annars ;)



Christin: Ja handcreme finns med på beställningslistan ;) Ja visst är det sjukt att det skall vara så mycket äckligt och dåligt i hudvården! :(



Smygtitten: Ok got it. Deo skall jag kolla om jag hittar nån bra. Schampo och balsam låter ju inte heller helt fel!

2008-12-14 @ 17:09:52
URL: http://lalisen.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback