Snart öppnar lauras.se!

Snart slår jag upp dörrarna till min webbutik - lauras.se ! Väntar bara på att få hem varor som jag beställt, annars är allt klart. Åh så spännande!!!

Som ni förstår så kommer det inte bli så mycket bloggat.... Men man kan inte få allt ;)

Hoppas ni alla har det bra. Vi mår bra. Theo kryper nästan och lever loppan här hemma. Jag börjar få ångest för att jag snart bara har 5 månaders mammaledighet kvar. Och så hoppas jag på snö, för då blir det så mycket ljusare i vårt avlånga land.  Jaja, hoppas kan man ju alltid... ;)

Later!

Vad tycker du?
Postat av: smygtitten

Du kan väl skriva in dina nyheter som kommit in till "butiken" på bloggen. Det skulle kunna vara ett enkelt sätt att se när det kommit in nya varor.

2008-12-22 @ 15:36:12
Postat av: Johan

Ja det låter väldigt spännande, även om jag inte blir någon storkund av ansiktsmasker och hårinpackningar... Lycka till nu med allt! :D

2008-12-22 @ 19:03:36
Postat av: christin

God jul! :)

Postat av: Ellen

hur går det för dig,, inte öppnat än,, jag kollade ;) hoppas att det går framåt ^^

2008-12-31 @ 22:29:18
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Caroline

super spännande! Säg till när du slår upp dörrarna för webbutiken!

2009-01-06 @ 19:08:03
URL: http://humlerum.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback