Pannkakor och skatteverket

Har precis gjort pannkakor på lite av det som fanns hemma= ingen mjölk så det blev lyxiga varianten med bla grädde, hehe. Jaja det är ju fredag! Fast jag hade faktiskt fullkornsmjöl i. Lite pluspoäng ;)

När det gäller butiken så är det på gång. Har redan beställt hem lite varor och fler kommer. Kommer bla ta in handcremen som fick första placering i min jämförelse av olika naturliga handcremer. Ni kan se det inlägget
HÄR. (Tyvärr har den gått up några kronor i pris sen dess, men är fortfarande prisvärd som tur är.) Nu väntar jag mest på att skatteverket skall skicka alla papper sen är det bara till å köra! Schpännande schpännande!

Vad tycker du?
Postat av: Johan

Låter smarrigt!

Själv äter jag linser...

2008-12-12 @ 17:01:23

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback