Snygg verklighet?

Hmm... är det bara jag som tycker att de här stövlarna var rysligt snygga? Hade inte suttit fel till hösten. Frågan är om de är lika snygga i verkligheten. Nån som vet? Jag gillar spännet på sidan, så snyggt. Man hittar dem för 499:- hos Ellos, men med rabattkod 185818 blir det 40% rabatt :-D

Idag är vi hos svärföräldrarna och slappar. Skönt att bli lite ompysslad :) Skall ta och sätta mig och läsa svärmors nya nummer av Amelia snart... Hemlagad pizza bjuds det på ikväll. Jag hoppas att jag slipper ett gallanfall efter att ha ätit den, hehe. Var förresten på ultraljud för att kolla hur det stod till med min galla. Inte nådigt med stenar som hittat ett hem där: 6-7 st! Det är rätt mycket på liten yta, haha.

Ha en fortsatt skön söndag!

Vad tycker du?
Postat av: anna

Verkligen snygga stövlar,klacken var dock lite för hög för att jag skulle klara av att gå med dem till vardags.

Postat av: Amanda

Riktigt snygga, men jag undrar hur kvalitén är. Har beställt kläder men aldrig skor från Ellos! =)

2008-08-18 @ 09:05:19
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Lalisen

Anna: Ja det är väl det som är det enda negativa - att det inte blir så bekväma vardagsskor liksom... ;)



Amanda: Jag har bara köpt ett par tygskor därifrån så jag vet knappt heller ;O)

2008-08-18 @ 14:00:14
URL: http://lalisen.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback