Jeans again

Jag har bestämt mig för att köpa ett par jeans. Har inte ägt ett par riktigt snygga på flera år, men nu så har jag hittat två kandidater. Båda i vid modell, vilket jag är helt inne på nu. Både snyggt och bekvämt att de är tighta upptill och sen blir vidare. Här är de två kandidaterna:




De snygga ECO-stretchjeansen från Lindex. (Bloggade om dem häromdagen...) Fördel: om man skulle svullna litegrann så sitter de skönt ändå.. ;) Pris: 399:-






Modellen WIDE från H&M's &denim kollektion är ruskigt snygg den med. Fördel: de är ännu hållbarare då det inte är något stretchtyg. Fast det blir ju inte lika skönt heller... Pris: 399:-





Vill inte lägga alltför mycket pengar på ett par jeans heller, då jag kanske tröttnar på modellen efter ett tag. Dessutom är jag ju i grund och botten en kjol-tjej ;) Jaja, det lutar faktiskt åt att jag köper Lindex variant först då jag ändå fick en rabattkupong. Så kanske det blir H&M's variant nästa månad... :)

Hoppas ni alla har en bra dag! Själv skall jag fixa lite här hemma. Köpte världens sötast Nalle-lampa på rean till Theo igår. Skall försöka få upp den nu. Bye!

Vad tycker du?
Postat av: anna

Dom från Lindex var ju jättesnygga!

Postat av: Ellen

jag vill också ha nya jeans,, men ja ska vänta ett tag till !

2008-08-20 @ 15:46:28
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Bea

Riktigt snygga båda paren faktiskt!

2008-08-24 @ 09:45:35
URL: http://blogg.melba.se
Postat av: nolan&noah

utåtsvängda ? njaa..

2008-08-26 @ 19:10:28
URL: http://stockholmsbrudar.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback