Fast



Jag har helt fastnat för den här underbart söta kjolen från Lindex. Har inte prövat den än, men sist jag var i butiken så fingrade jag på den i alla fall ;) Bra pris också, vilket vi gillar!  Är nog fin att matcha med en stickad tröja och stövlar *myser* Eftersom det är lite lila i kjolen så skulle det vara fint med en lila kofta - lite färgklickar i höstmörkret dör man ju inte av ;)

Kjol 249:- Lindex
Kofta 379:- La Redoute
Liten plånbok 199:- Friis & Co/Nelly
Mockastövlar 649:- La Redoute

Jag hade ett gallanfall till i natt (jajjemän, som ett brev på posten kom det igen) så idag är både Theo och jag sega. Skall snart in i duschen och sen ner till centrum för att handla lite! Ha en bra måndag!

Bilder: Lindex Shop Online, La Redoute, Nelly

Vad tycker du?
Postat av: rebecka

har också köpt kjolen.. love it! Så skön :)

2008-08-18 @ 20:15:03
Postat av: Lina

Snygga saker du plockat ihop (som vanligt)!

Postat av: Lalisen

Rebecka: Hihi, vi verkar ha samma stil :)



Lina: Tack, vad du är snäll :D

2008-08-19 @ 12:55:19
URL: http://lalisen.blogg.se/
Postat av: rebecka

haha.. det verkar inte bättre ;)

2008-08-19 @ 20:20:14
Postat av: Sofia K

Den kjolen är riktigt söt!

2008-08-22 @ 20:18:04
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback