Du har plats... 301 ... i kön

What can I say? Ni som ännu inte skaffat barn eller på annat sätt haft med försäkringskassan kan skatta er lyckliga. Jag startade på plats 301 i kön. Visst känns det bra? Förväntad kötid? 31 minuter!

Hur leker livet annars? Här lunkar livet på. Tyvärr med inslag av gallproblem, men jag försöker hålla modet uppe. Jag har ju min lilla solstråle och R som gör det lättare. Idag tänkte jag ta mig i kragen och fota lite nyshoppade saker. Var inne på Gina Tricot och fyndade en liten söt sak för bara 49 kronor igår. Bilder kommer på det. Har inte hittat nån som vill dela frakten på Asos, men tror nog att jag skall slå till ändå på pumpsen, kommer nog ångra mig annars. De är ju i skinn å allt ;)

Blommorna som ni ser till vänster är väggdekorationer som jag hittade på Mellmine.se. Jag har beställt dem och tänkt sätta upp dem på väggen där tv:n hänger. Den är så boooring så jag måste hotta upp den med något. Hoppas det blir bra!

Later!

Vad tycker du?
Postat av: svärmor

hur gick det på försäkringskassan när du kom fram?

hoppas att allt är bra med er alla tre. Kram m-a

2008-08-05 @ 17:19:07
Postat av: Lalisen

Svärmor: Det är tyvärr fortfarande inte löst. Jag blir galen på dem! Grr. Allt är bra annars :) Med er också hoppas jag? Kram


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback