Paniken kryper närmre

Nu börjar paniken sakta krypa närmre. Nu FÅR bebben inte komma. Jag har helt enkelt inte tid med det just nu. Inga värkar förrän på måndagkväll tidigast! Gärna nästa helg som det är beräknat istället. Jag går här bland flyttkartonger och antar en mer och mer panikartad blick, haha. Det ser verkligen inte klokt ut här och det känns som att till slut kommer jag bara att ta alla grejer och slänga ner dem i påsar... Så, mina kära läsare, bli inte förvånade om det blir dåligt uppdaterat här ett tag. Kanske, kanske inte så hinns det med lite bloggning.

Ha en skön söndag!

Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Det är väl i allra högsta grad förståeligt om du inte hinner med att blogga gumman!!:)
Kramis!

Postat av: Maria

Klart du ska koncentrera dig på packning och inte bloggning,vi läsare får överleva utan dina inspirerande inlägg:)
*Håller tummarna för att bebben inte tittar ut förrän mamma är redo* ;)

2008-04-27 @ 16:05:25
Postat av: smygtitten

Ett litet enkelt tips för alla kläder som är hängda i garderoben... Vik inte ihop dem, utan dra bara ihop dem på stången och dra en stor sopsäck över hela bunten med krokarna utstickande genom säckens botten. Bara att hänga upp i nästa garderob och slita av plasten igen, så är allt på plats! Alla väntar på godingen, men helst när allt är klart. Å andra sidan slipper du kanske all flytt om det händer snart (Stanna kvar länge på BB ;)

2008-04-27 @ 18:42:10
Postat av: Lina

Jag önskar dig all lycka till med allt du har framför dig! En stor KRAM :)

2008-04-27 @ 22:17:30
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: Lalisen

Modesty Mia: Tack sötis :) Kram på dej med!

Maria: Tack, vad snällt av dej :-D Roligt att höra att man kan vara inspirerande!

Smygtitten: Tack för tipset! ;-D

Lina: Åh tack gumman! KRAM!

2008-04-28 @ 00:22:48
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback