Vilken natt!

Av rubriken att döma så skulle det kunna vara positivt, men det är det inte. Låg halva natten och vände av och an i sängen för att jag mådde så illa. Tänkte att jag kanske kunde sova mig ifrån det, hehe. Tji fick jag. Vid halv 3 gick jag upp och bestämde att det var nog. Inga detaljer, men jag fick en närmre titt på våran toaholk, som i den stunden var min bästa vän.

Jag antar att det är så här det kommer vara nu när man är gravid. Är så mycket känsligare för allt. Orsaken till detta utfallet vara att jag fick för mig att nalla 2 slice-ar av pizza från R. Skulle jag inte ha gjort :( Idag funderar jag på att hämta en byrå/skötbord som jag har köpt av en kompis. Den skall målas om och det skulle vara ett perfekt innenöje när det är sånt trôkväder! Sen skulle jag hitta några söta små knoppar till det också. Indiska is the place to go...

Later!

Vad tycker du?
Postat av: Åsa

Det är så tråkigt att man ska behöva må så dåligt av något så underbart som ett barn. Jag trodde inte att man kunde må så konstant illa som jag gjorde när jag var gravid. Det var helt... sjukt. Hang in there!

Postat av: Lalisen

Åsa: Ja man har ju blivit lovad guld och gröna skogar av en del, men verkligheten ser liiite annorlunda ut ;) Tack för omtanken :)

2007-11-01 @ 15:09:36
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Lalisen

Åsa: Ja man har ju blivit lovad guld och gröna skogar av en del, men verkligheten ser liiite annorlunda ut ;) Tack för omtanken :)

2007-11-01 @ 15:25:27
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback