New craving for a Mumin

99363-1007Vissa av er vet ju att jag samlar på Muminmuggar. Inte så att jag måste ha varenda en som tillverkas, utan jag köper dem som jag tycker är fina. Nu har jag hittat en supersöt! Det är vinter/julmuggen för i år som är så söt. Den skall få flytta hem till mig tänkte jag :)

Har ni något som ni samlar på?

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Ja, det var en söt mugg! Själv samlar jag inte på något, men buddhafigurer är jag lite extra förtjust i. Dock köper jag sådana så sällan eftersom jag inte så ofta hittar en jag fastnar för. Ha det gott!

Postat av: Emelie

Å jag hade också muminmugg när jag var mindre. Det var min favorit!

2007-11-06 @ 01:54:04
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Lalisen

Lina: Det var en speciell grej. Inte hört nån som samlar på det förut :)

Emelie: Ja, dom är riktigt sköna att dricka ur :)

2007-11-06 @ 10:59:21
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Malin

Jag gillar afrikanska trummor. Men Mumin näe, mumin avskyr jag. Haha ;) Jag var livrädd för mumindalen som liten! Annars kan man väl påstå att min samling av ljus/ljuslyktor blivit så stor att det nu är en samling :)

2007-11-09 @ 19:33:20

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback