Tävla och vinn! Ny härlig kroppsvård

image611
Nu står ännu ett kroppsvårdsset på spel (värde 355:-) från den nya naturliga serien Anne Lind. Den är alldeles ny och fräsch, så du har chansen att bli en av de första som provar. Vi fick den till vår butik först i onsdags. Har själv provat duschgelen med Guaranadoft och den var helt underbar! Luktade lite som Palle Kuling-godis *fniss* om ni fattar. Alltså jättegott och fruktigt. De andra var inte så dumma de heller. Vaniljen luktade verkligen vanilj och inget annat konstigt artificellt. Och dessutom, förutom att de luktar så gott, så är de bra för huden. Torkar inte ut och är helt utan äckliga mineraloljor som det är i så många andra bodylotions. I paketet ingår: duschgel, bodylotion och peeling. Vinnaren får själv välja doft. ;)

Jag vill ha svar på följande:

♥ Nämn två fördelar med att välja hudvård från AnneMarie Börlind?
♥ I vilket land grundades AnneMarie Börlind?
♥ Om jag har en blandad hy, vilken serie från Börlind kan jag testa då?

(Ett hett tips är att gå in på www.borlind.se och klicka runt lite...)

Maila svaren till [email protected] senast söndag kväll 00:00. Vinnaren meddelas här på måndag!

Nu skall jag fixa lite fredagsmat (kanske moussaka??) och göra något så glamouröst som att tvätta! Imorgon skall jag få träffa min lilla nyvurpna systerdotter, sedan bär det av till svärföräldrarna i Uddevalla. Myspys för hela slanten. Hinner nog med nåt inlägg till innan vi åker imorrn. Trevlig kväll på er!

Tävlingen sponsras av Arronet och Börlind i Sverige.

Vad tycker du?
Postat av: Bernttanja

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback