Shoppingupdate - bikini och big nonos

Här kommer liten uppdatering på det senaste som kommit från Ellos och självklart den underbara bikinin!

Dessa två var big nono's för mig. Tankinin eller bikinilinnet var ingen höjdare. Nättoppen eller vad det var inuti höll inte upp en större byst alls. Jag frågade älsklingen och som vanligt är han diplomatisk *fniss* och svarar: "Ja, men det är jättesnyggt." Bara det att han fattar inte att han bara gör mig en björntjänst, för det hjälper mig inte om det ser helt förkasligt ut... Och det gjorde det ;) Linnet var heller ingen höjdare. Alldeles för uringat för att kunna ha utan något annat under. Och lager-på-lager på sommaren är väl ingen jättehit. (Båda åker tillbaka!)

Dessa däremot var helt underbara! Det svarta är inte en kjol, utan en tubklänning med smock upptill. Lite stor, men ändå skön. Skall sy på lite bredare axelband så att man kan ha bh under, utan att det ser fult ut. Jag gav bara 74,50:- för den, så jag är nöjd ;) Den lilla blommig tunikan är redan välanvänd! Söt, lagom lång och härlig kvalitet.

Sen så kommer det finaste: tadaaa! Min bikini! Visst är den lite lik en av Juicy Coutures tyger?? However, jag älskar den och tror att den kommer bli riktigt fin till en solbränd hy ;)

Trevlig kväll på er allesammans!

Vad tycker du?
Postat av: Marianne

Vet du, jag tittar in här varje dag och gillar verkligen din blogg. Du kommer med snygga fynd från alla möjliga olika affärer. OCH de är inte tokdyra. Tack för alla fina tips. Du inspirerar mig.

2007-05-08 @ 01:06:31
Postat av: Modesty Mia

Tunikan var underbart söt! Och vilken läcker bikini. Gillar den modellen, och så är det så snyggt med ränder.Och färgerna var härliga... ja, jag förstår att du älskar den! Hm, jag borde verkligen ta i itu med bikiniköp snart...:)

Postat av: Lalisen

Marianne: *stort leende* Tack! Nu gjorde du min dag :)

Modesty Mia: Visst är tunikan underbar. Och bekväm. Och ja, bikinin är bara super. Är sååå nöjd. Sällan man är det ^^

2007-05-08 @ 12:12:17
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Jessica Alba

I love this page.

2010-02-08 @ 12:41:50
URL: http://jessica-alba.blog.de

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback