Spanienshopping del 2

     

Tro det eller ej - här kommer den andra delen av det jag shoppade i Spanien! En linneklänning som är helt underbar i en vid modell med knytband baktill och små fickor fram. En vit liten söt blus som jag skall ha på bröllopet på lördag, en randig tröja från Zara och en snygg jeansklänning. Sen köpte jag även en vanlig svart top med vida ärmar från Zara. Tyvärr gör sig inte kläderna på bild, det gäller särskilt jeansklänningen... Får visa dem på nångång.

Nu måste jag sticka!!! Bussen och jobbet väntar. Ha en fortsatt trevlig dag allesammans!

Bilder: Privata

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Jag gillar klänningen och den blårandiga teen var super söt! Kuligt att se vad du shoppat i Spanien :)

Postat av: Lalisen

Christin: Mina favoriter är nog linneklänningen och jeansklänningen ;)

2007-07-04 @ 22:41:30
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Olasilja

Thanks, keep up the good work.

2009-09-16 @ 12:16:57
URL: http://olasilja.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback