Igår jag drömde...

I går så hittade jag en klänning på KappAhl som jag just nu går omkring och drömmer om. Supersnygg verkligen! Om det finns några pengar över när räkningarna är betalda nästa vecka så kommer ni få se den här på bloggen garanterat! ;) Vad drömmer ni om modeväg just nu?

Vad tycker du?
Postat av: Mimmie

har ingen direkt konkret dröm men ett par nya snygga pumps vill jag ha :)

Postat av: Anonym

Om ett par snygga svarta eller röda lackpumps... *suck* Som också är bekväma att gå i. Mycket svår kombination.

2007-07-19 @ 19:01:45
Postat av: Solace

En riktigt snygg och praktisk klänning. En sån som man kan ha både till vardags och fest och som alltid sitter bra =D

2007-07-19 @ 23:44:39
Postat av: Lalisen

Mimmie: Det vill vi alla ;)
Anonym: Åh, det kan vara trixigt att hitta. Har du sett H&M.s som finns med i höstkatalogen? Verkar sköna.
Solace: Ja det är underbart att en sån klänning. En riktig kompis ;)

2007-07-20 @ 07:50:42
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback