Inspiration

Svaren har så smått börjat komma in till tävlingen. Men jag tycker flera av er får skärpa sig med att skicka in ;) Ni missar ju massa roligt å så missar jag era synpunkter som jag jättegärna vill höra! Så sätta igång och knappra in lite svar till mig. Och orkar du inte vara med i tävlingen så skicka gärna iväg ett litet mail eller skriv en kommentar här om vad du har för önskemål på teman här på bloggen. Några av er har sagt att ni skulle vilja ha hälsotips, eftersom jag jobbar i en hälsobutik. Och det tänker jag ta fasta på. Veckans hälsotips får bli en ny kategori, vad tycks om det?

Nu skall jag minsann gå och lägga mig om jag skall orka gå upp tidigare imorgon och ut på promenix i vintersolen. Har laddat mp3:n och känner att det är time att ta itu med sig själv ;) Sen har jag även två nya fynd på gång som skall införskaffas imorgon. Bilder kommer förhoppningsvis om datorn vill läsa in bilderna sen.

Nattinatti!

Vad tycker du?
Postat av: Deeana

gud va duktig du är som orkar gå på promenad i denna kylan och dessutom på morgonen.

Postat av: Lalisen

Deeana: Haha, vi har inte sett slutet på historien än ;) Men förhoppningsvis så blir det av. Inte så hemskt kallt här i kungälv, å den friska luften kan ju va rätt härlig *hoppas hoppas*

2007-02-22 @ 23:11:10
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Donna

Hälsotips låter jättebra! Jag fick ju ett bra tips av dig förut:)

2007-02-23 @ 10:43:43
URL: http://micasa.blogg.se
Postat av: Anonym

Tänkte tipsa alla om en hemsida som heter Gratisgen, där värvar man bara lite människor och så får man helt gratis utan några som helst jobbiga villkor gratisprylar, själv har jag valt ett presentkort på mq för 500 kr, så om du vill bli medlem du också, tryck här: http://gratisgen.se/?ref=63559

2007-02-23 @ 12:00:18

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback