Nästa filmköp

image572När den här kommer ut om några dagar så tror jag att jag måste haffa den. Kate Winslet, Cameron Diaz, Jude Law och Jack Black. Alla är helt lysande! Och bara historien om Jude Laws rollifgur får en att gråta.

Näe nu får jag sluta drömma här och åka till jobbet! Tjingeling!

Bild: Cdon.com

Vad tycker du?
Postat av: Johan

Tja. Det mest intressanta är att en rollfigur (Jack Black) faller utanför ramen, eftersom han antagligen inte är den där "typiskt snygga" killen som alltid är med i alla filmer ...

Postat av: Lalisen

Johan: Håller med. Han är dessutom intressant för det är inte den typen av roller som Jack Black brukar göra! Men att han inte är supersnygg spelar ingen roll, för han är ju så fruktansvärt snäll :)

2007-04-02 @ 22:18:17
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback