Barnsligt roligt skofynd

99363-66


Visst är de här fina? Jag hittade dem på barnsidorna i
La Redoutes katalog. Jag skulle behöva ett par vanliga låga och enkla stövlar som dessutom tål lite vatten. Ett stort plus med dem är att det är en bra skaftvidd, på 40 cm (brukar ligga runt 37 eller mindre). Så även de som inte har värsta slimmade vaderna kan komma i dem! ;) Ett annat stort plus är att jag inte kommer bli ruinerad heller. De kostar 279:- i min strl, 36. 319:- kostar de annars. 229:- för de som har mindre än 36! Frågan är nu bara vilken färg som är snyggast?

Bild: La Redoute

Vad tycker du?
Postat av: Ängla

Snygga som få och så är jag svag för svart.

Postat av: Lalisen

Jag med. Jag har dessutom redan ett par bruna, och svarta skor kan man nog aldrig få för mycket av!

2006-09-08 @ 18:50:08
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback