Tävla och vinn Weledaprodukter!

99363-347


Schpännande schpännande blir det med den första tävlingen här på bloggen!


För några dagar sedan skrev jag lite om de nya duschcremerna från märket
WELEDA, som du finner i hälsobutiken. Du hittar det inlägget här. Så ni som blev lite nyfikna får nu chansen att bli en av de lyckliga vinnarna av ett paket med 3 duschcremer!

Jag vill ha svar på följande frågor:

♥ År 1921 grundades Weleda. Av vem?
♥ Weleda har olika serier för olika hudtyper. För vilken slags hud lämpar sig Mandel-serien?
♥ Om du skulle bli gravid och vill förebygga hudbristningar på magen, vilken produkt skall du då välja ur Weledas sortiment?

Det krävs lite research av er, men det tror jag att ni klarar ;)

Maila in svaren till mig på [email protected] senast nästa vecka, onsdag den 27:e! Jag meddelar på tordag, den 28:e vilka som vunnit. Tre paket med tre duschcremer i vardera ligger i potten! Paketets värde är 267:-

Nu tar jag lite ledigt från bloggen. Vi hörs om några dagar. Hoppas alla får det roligt, skönt och massa härlig vila de kommande lediga dagarna!


Tävlingen sponsras av Weleda.

Vad tycker du?
Postat av: Jelena

Vad kul med en tävling! Får se om jag hinner med lite research under dagen...

Postat av: Lalisen

Jelena: Ser fram emot ditt svar!

2006-12-23 @ 11:24:09
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback