Check it out

99363-333








This, Ladies is going to be mine. Den är helt underbar och priset kan inte bli bättre 198:- Nu återstår det att se om jag lyckas klicka hem den och om den är lika fin i verkligheten ;)

Nu bär det av till jobbet. Ha en underbar eftermiddag, Hörs senare!

Bild: H&M

Vad tycker du?
Postat av: Gabriella

Klänningen är verkligen urfin! Lyckos de som lyckas få tag på den!

Postat av: sunshine_85

SÖT *gosmile* Varför hittar bara du sånt? *fuskis*! :P

2006-12-10 @ 20:39:05
Postat av: Lalisen

Gabriella: Ja, jag hoppas bli en av dem ;)

Sunshine_85: Hehe det är min kvinnliga intiution ;) Om det nu stavas så är en helt annan sak...

2006-12-13 @ 20:37:01
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback