Tack för upplysningen

Fick nyligen följande kommentar ang inlägget om den gräsliga toppen från Asos.

"Sen är det ju ett beach-plagg å andra sidan. Visst var det väl sådär ändå men om du hade tänkt längre än vad näsan din räckte så..."

Tack för upplysningen. Hade missat detta, men det förändrar ju inte det faktum att plagget är lika gräsligt?! Det har ändå gått för långt. Vem vill ta på sig det till sommaren? ;-D Tänk dom snygga ränderna. Och även om man bara vill ha det när man slappar och sitter i skuggan - eh? Täcker ju inget så då kan man väl lika gärna sitta med bara bikini?

Finner ingen anledning till att man behöver vara tyken för det? Och nej, det är inte bara mina graviditetshormoner som talar! ;)



Nu till något trevligare: jag och älsklingen skall kolla på en film och mysa! Ni får ha en fortsatt trevlig kväll och nattinatt. Imorgon skall jag visa upp mitt 10-kronorsfynd som jag gjorde på Lindex ;)

Vad tycker du?
Postat av: Ilona

jag skulle ha det bakochfram istället, så hot med bar rygg.

Postat av: Lalisen

Ilona: Ja det var ju en tanke isåfall :) Hade nog funkat.

2008-03-13 @ 23:39:27
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Jag igen

Haha. Ta inte åt dig, jag skrev inte att det var snyggt och jag var inte tyken. Tyckte bara det var uppenbart att det var ett beach-plagg. Det var nog hormonerna ;)

2008-03-14 @ 17:00:59
Postat av: Christin

Hihi beach plagg, nej hua jag skulle inte vilja se ut sådär på stranden :)

2008-03-14 @ 20:04:00
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Lalisen

Jag igen: Näe nu är det utreagerat ur mitt system så jag går vidare ;)

Christin: Haha, neeej :D

2008-03-15 @ 17:08:04
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback