Vikt-igheter

Jag behöver ta itu med min kropp. Dags att bli nyttigare och faktiskt se till så att siffrorna på vågen börjar ticka nedåt... Jag började i måndags. Jag skall vara totalt ärlig: Vägde in på 76,3. Detta behöver förbättras och första delmålet är 69 kilo.

Kanske skulle man utnyttja rabatten som Ellos ger nu? 40% på valfri vara med koden 241801 och denna gång gäller det även varumärken(!). Jag är sugen på dessa byxor ovan. Den blå färgen är så skön och jag tycker det är kul om vi kunde få se ännu mer träningskläder med färg! Jag har själv två par av Adidas Climacool som jag är helt såld på, så jag är lite tveksam till att byta till ett nytt märke dock. Usch så fjantig man är.
Idag: ut på långprommis med Theo i vagnen!

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback