Nu kör vi igen... Hjärtligt!

Jo tack, det har varit några händelserika år, men nu känner jag att det är dags att blogga lite om kläder igen. Som ett litet andrum liksom.... mest för min egen skull och för att kanske glädja nån? :)
Just nu är jag väldigt inne på tunna blusar. Tunna blusar som matchas med tighta jeans, kjol, leggings.... ja you name it. En blus är alltid välkommen i min garderob. Denna här ovan från H&M är stilren och enkel att matcha, men samtidigt lite kul. Gillas starkt!
Blus 249:- H&M
Jeans 99:- H&M - har 2 par själv av dessa och älskar dem...
Stövletter 879:- La Redoute
Hårspänne 39:50:- H&M
NU: nattning av en trött kille som är helt ovetande om att han skall få en sådan här fin i present imorgon...
Bilder lånade av H&M, La Redoute.

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback