Lash plumping mascara

Hämtade ut ett paket med lite nytt smink från Yves Rocher och kan varmt rekommendera dessa två produkter som var nyheter för mig:

Lash plumping mascara - En nyhet som faktiskt var riktigt bra. Jag skall vara ärlig och säga som det är: hittills har jag inte hittat nån mascara från Yves Rocher som håller i längden, men äntligen så hittade jag en som var jättebra. Bra, tät borste. Jag brukar ta två lager och med denna blev det både långa och volumiösa fransar.

Couleurs Nature Ögonskugga Gyllen beige
- En bra basögonskugga. Diskret men ändå inte tråkig. Perfekt som bas över hela ögonlocket.


Idag har jag fått besöka vårdcentralen för tredje gången på 10 dagar. Denna gång konstaterade en mycket trevlig läkare och sjuksköterska att mitt sår/ärr var infekterat och det blev tyvärr antibiotika... Men det positiva är att jag nu har mycket mindre ont sedan de plåstrat om mig :)

Min käre make och jag har kokat ihop en ny design till bloggen som dyker upp i helgen! Fr.o.m. då kan man också nå bloggen via www.lalisen.se

Vad tycker du?
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Tack för tipset!

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Sv: Jag hoppas verkligen att det vänder snart. Det tar så dant på krafterna. Särskilt nu när jag är så väldigt gravid också...

2011-10-01 @ 20:58:51
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback