Releaseparty!

Min helt underbara vännina J  var utan man ikväll och ställde till med fest. Tio tjejer var vi som firade bl.a. att jag öppnat min webbutik. De handlade lite och så mös vi med smörgåstårta, räkor, bubbel och choklad. Kan det bli trevligare? Theo var med en stund i början, sen kom pappi och hämtade honom.

Nu känner jag mig laddad inför det här projektet!  :)  Man får sina ups and downs. När inte allt funkar som man vill så känns det ibland som om musten sugs ur en. Som igår när jag fick en varuleverans med bl.a. de här muggarna →
tror ni inte att fraktbolaget lyckats krascha 13 st !? Hur i hela friden lyckas man... *suck*

Idag har jag färgat håret igen. Vad snabbt det blir en utväxtrand! Blä. Är numera brunett på heltid och trivs väldigt bra med det. Skall bara se till att få klippt det också, så ser jag ju riktigt representabel ut och kan börja visa mig ute bland folk igen ;)

Bild:
www.lauras.se

Vad tycker du?
Postat av: Amanda

Vad mycket fint det fanns, jag kikade in i webshopen och hittade en massa söta saker! =)

Postat av: Johan

Synd på så rara koppar.

2009-02-12 @ 19:22:11

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback