Håhåjaja

Tänkte ge er en liten uppdatering på vad som händer i vårt liv just nu!

Theo - 9 månader fyllda i tisdags. Kryper (han har fått upp en väldig fart) och drar sig upp och står och pillar, river, sliter och slår i det mesta som han får tag på. Supersöt som vanligt (ja, jag är ju hans mamma såklart att jag tycker att HAN är underbarast av alla barn). Han säger titta, där och hej då. Fast på sitt eget lilla sätt. Mer som titttttttaaaa, dä och ä da. Sen så säger han ju det två viktigaste orden också: mamma och pappa! Hehe. Ja just det. Den senaste grejen som vi lärt honom är att räcka ut tungan... Jättekul. Tills vi kom på att det kanske inte uppfattas som Så charmigt av alla i vår omgivning. Även om han har en rysligt söt liten tunga.

R - blev arbetslös, utan a-kassa, men sen fick han nytt jobb på Folksam. Så han börjar där i mars. Schpännande schpännnande. Öppnar man hans hjärna så står det just nu "pensioner" i stora versala bokstäver.

Jag - lilla jag är numera en helt frisk människa utan gallproblem som gör att jag behöver åka fram och tillbaka till akuten. Jag driver min lilla webbutik och stormtrivs hemma med Theo-godingen. Idag var jag nere på stan och fikade, kollade på kläder och fick mig en ordentlig promenix hem. Nästa vecka skall jag träffa en kompis som också har en bebis på 9 månader. Vi skall göra stan i Göteborg tänkte vi. Kanske får shoppat lite vårkläder. Ja tack, det får gärna dra mot vår nu! Apropå shoppat - fick hem ett paket häromdagen med lite fina saker från H&M. bla.a koftan här bredvid. H&M, underbara H&M. Dom går alltid att lita på, hehe.

Nighty night.

Vad tycker du?
Postat av: Sara

SV: Tack! Verkligen nöjd med det fyndet, så himla läckra (och billiga) lådor! Fin blogg du har. :D

Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 10:04:55
URL: http://smsalåna.nu

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback