Outlet


Visste inte att Lindex hade en outlet på nätet utan upptäckte det igår när jag skulle handla lite kläder till Theo. Hittade den söta t-shirten där för snälla 69:50:- Passar bra att hösta till den med en stickad väst och manchesterbyxor ;)

T-shirt 69:50:-
Manchesterbyxor 298:- H&M
Väst H&M
Boots 1300:- Bianco

Idag blir det lite inlägg till skillnad den vecka som gått, då det inte blev något alls. Svårt när inte tiden räcker till men hoppas att ni inte överger mig helt utan kollar in här med jämna mellanrum!

Bilder: Lindex Shop Online, H&M, Bianco

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Snygga saker du plockat ihop som vanligt, fast byxorna skulle jag nog inte våga mig på. Hade dock ett par liknande när jag var liten :) Ha en bra kväll!

Postat av: Ellen

ohhh, tröjan till mig tack,,,, älskar ju allt med katter =D



byxorna var läckra också !

2008-09-24 @ 19:31:33
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lina: Tack. Hehe, ja det är lite flashbacks till that's 70's show med de byxorna ;O)



Ellen: Hihi, ja visst är den söt! Byxorna skulle nog passa dig ;O)

2008-09-25 @ 22:32:14
Postat av: ElinAlexi

Byxorna var grymt coola, lite hippie ;)

2008-11-05 @ 18:57:27
URL: http://elinalexi.blogg.se/
Postat av: MAJA

Hejsan!!

Jag undrar lite, kan inte jag få köpa byxorna av dig?!

2011-05-22 @ 10:55:47

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback