Höstmyspys



Livet bara rusar på och bloggen har inte fått så mycket av min tid, men förhoppningsvis skall det bli ändring på det! Har shoppat en del som jag vill visa och så har jag pysslat lite här hemma också... ;)

Jag har i alla fall spanat in den här söta morgonrocken från H&M. Så söt med volanger och allt. Den gav lite inspiration till lite höst myspys!

Morgonrock 249:- H&M
Doftljus 29:- Ikea
Peeling med vaniljdoft 78:- Yves Rocher
Temugg 99,50:- Indiska

Psst... just nu får man hela 50% på valfri vara hos H&M med rabattkod 8234! Inte illa alls ;)

Ha en fin lillörda' allesammans!

Vad tycker du?
Postat av: Amanda

Fina saker där, sånt man behöver när det börjar bli höst! =)

Postat av: Ellen

den koppen skulle vara mysig att dricka tea ur,,,, riktigt myyyysigt =D

2008-09-10 @ 14:50:22
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken söt morgonrock! Trevlig kväll :)

2008-09-10 @ 19:31:56
URL: http://linasfina.blogspot.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback