Förkyld torsdag

Vi har varit förkylda här hemma, alla tre. Men hos R och Theo hänger det kvar lite längre. För en gång skull så blev jag bra riktigt fort, jippie! :) Idag tänkte jag vara lite huslig och baka litegranna: lunchbullar och Nigella Lawsons cheesecake med en ovanlig botten. Istället för digestive är det nämligen Maryland cookies double choc chip i, hehe. Inte alls äckligt ;) Att jag sen knappt kan titta på kakan utan att få ett gallanfall, ja det är en helt annan femma. Nu så är det snart dags att sova en stund till. Har ofrivilligt blivit en som får gå upp vid 7 varje dag. Detta självklart pga en viss ung herre... ;)

Skall ta lite kort och lägga ut på allt nyshoppat också. Later!

Bild: godmat.org

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

jag är också förkyld nått grymt...



Måste säga jag är tacksam för att du fick upp mina ögon för colsin hot,,, har det hemma nu,,, det lindrar verkligen jätte skönt i halsen !



Ohhh, den kakan låter inte helt fel,,,, skicka över en bit till mig tack !

Postat av: Maddepaddan

Lägg ut recept på kakan :D

2008-09-11 @ 16:53:08
URL: http://imadde.blogg.se/
Postat av: Lalisen

Ellen: Stackare! Tur att du kan trösta dej med Colizin ;)



Maddepaddan: Kommer kommer ;) Skall bara ta ett kort på underverket också :P

2008-09-11 @ 21:57:03
URL: http://lalisen.blogg.se/
Postat av: Paulina

Ohh de kakorna är så goda.

2008-09-12 @ 15:02:03
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback