Only for me?



Idag har jag nosat runt lite i
ONLY's webshop. De hade en hel del söta saker. Tyckte speciellt om västen. Snygg över en topp till jeans tror jag. Den får bli dagens fynd! Priserna var ju väldigt snälla också, vilket vi gillar. Just nu har de fri frakt när man handlar för över 500 :)

Nu skall snart sparka igång min och Theos dag. Det blir fika hos en barnledig vännina. Som tur är skall hon hjälpa mig äta upp det som jag gjorde igår, nämligen äpplekaka. Vad är mer höst än det? :)

Ha en skön dag i höstsolen!

Vad tycker du?
Postat av: Maddepaddan

Äppelkaka är mums! Jag gillar speciellt de som är lite geggiga ;) eller va man ska säga haha...saftiga typ :) Fick äppelkaka i onsdags, kändes höstigt :) Ha en fin dag!

Postat av: Ellen

Jätte snygga tröjor,, flera jag skulle vilja ha =D



Sen ville jag bara säga tack för kortet ! Tror inte jag sagt det =D Det var jätte fint Pöss

2008-10-21 @ 11:34:25
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Linda

Fika är ju alltid gott, jag sitter här och mumsar på en chokladrukltårta!

2008-10-21 @ 18:56:02
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback