Ja tack!

Hittade de här
skoboxarna när jag surfade runt lite och måste säga att det lät som något för mig :) Skulle behöva få lite ordning på mina skor här hemma i graderoben. Platsen räcker liksom inte riktigt till, hihi. Så här står det om dem:

"Organisera din skosamling med dessa smarta lådor! Med dessa transparenta skoboxar får du stilren, överskådlig och lättillgänglig förvaring. Dina skor hålls dessutom rena och snygga, och håller formen bättre än t ex om man stoppar dem i en vägghängd skoförvaring av tyg. Ventilationshålen i boxarna vädrar ut och håller skorna fräscha. Boxarna är stapelbara och kan enkelt öppnas på kortsidan, vilket gör det möjligt att ta ur skorna ur lådan utan att behöva ta ut boxen från stapeln. En supersmart lösning alltså, och perfekt för trånga utrymmen!"


Vad tycker du?
Postat av: Ellen

låter faktiskt lite intressant,, är dom dyra tro ???

Postat av: Mothersvea

sadana dar skulle jag verkligen behova!

2008-10-16 @ 18:18:24
URL: http://mothersvea.wordpress.com
Postat av: Lalisen

Ellen: 179 spänn för 4 st. Inte jättedyrt, men inte jättebilligt heller ;)



Mothersvea: Ja, vi är nog några stycken som skulle behöva detta ;)

2008-10-16 @ 22:51:41
URL: http://lalisen.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback