Tillspetsat

Det fullkomligt myllrar av spetsplagg just nu och här är ett litet axplock av det man kan hitta. Är spets något du tar på dig? Varför/varför inte? Jag tycker att i rätt kombination med annat så kan det vara supersnyggt, men man får passa sig så att det inte ser billigt ut ;)

Fodralklänning 398:- H&M
Bolero 249:- H&M
Kortärmad blus 74,50:- Ellos
Klänning med smala axelband 299:- Lindex
Linnen 6,80$ Forever21
Leggings 89:- Nelly
Långärmad topp 199:- Gina Tricot
Rosa och svart trosa 59,50:- Lindex
Cerise hipstertrosa 59,50:- H&M
Pumps 550:- Bianco

Idag kommer en god vän till familjen på besök. Det blir trevligt och ett kärt återseende tror jag. Vi skall samlas hemma hos mamma och pappa. Det blir hemlagad pizza och sallad till middag och sen blir det mina - om jag får säga det själv - gudomligt goda Noblessemuffins till efterrätt. Tror jag skall slänga på lite grädde också ;) Jag skall lägga ut kort och recept på dem senare idag eller i helgen. De är ett måste för alla chokladälskare!

Sen så måste man ju se Idol ikväll - Kevin och Anna skall sjunga duett. Kan det bli annat än succé?! :-D

Ha en skön fredagkväll allesammans!

Bilder: H&M, Lindex Shop Online, Nelly.com, Gina Tricot, Bianco, Ellos, Forever21

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

oj så mycket snyggt,,,, underbart ! strumpebyxorna skulle jag vilja ha ! och den lilla toppen !

Postat av: Lina

Mycket fint! Själv har jag aldrig varit så förtjust i spetsplagg, oftast för att de brukar vara genomskinliga. Ibland tenderar de att mer likna underkläder :) Däremot har jag ett par ballerinaskor som är typ spetsklädda som är jättefina, påminner lite om pumpsen du visar fast i svart. Föresten, noblessmuffins lät himla gott! Ha en skön kväll!

2008-11-15 @ 21:42:10
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: mia

det är riktigt fint med spets:D Jag ahr sytt en klänning i spets själv. Jag har e bild inte världens bästa men jag har en under inlägget "förlåt mig". Du får gärna säga vad du tycker om den:)

2009-01-07 @ 15:27:19
URL: http://miatia.webblogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback