Somewhere new



Ellos har tagit in ett nytt märke: SOMEWHERE. De hade massa snygga grejer tycker jag. Mycket bas. Kjolen tyckte jag speciellt var fin :) Nån som vet hur kvaliteten är? Just nu är det 30% rabatt på hela SOMEWHERE-sortimentet om man anger rabattkod 185871. Jag funderar på ett linne. Har helt torka på svarta linnen...

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

kan ju helt klarat vara värt att kolla in !

Postat av: Lisa

Måste säga att jag verkligen gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-12 @ 18:40:13
URL: http://djurförsäkring.net

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback