Something old something new

Här har ni en bild på ett av Traderafynden - duffeljackan. Jag gav 50:- för den, men den säljs ny för 699:- Hehe. Och så har ni en bild på ett av de två par jeans som jag lyckats hitta som jag trivs utomordentligt i :) Det är modellen WIDE från H&M. Och nej, det är inte min hy som är så gul, utan ett linne som jag har nedstoppat i byxorna. Hihi.

 

Ikväll har vi sett en riktigt bra film - The Bucket List med Morgan Freeman och Jack Nicholson. Och till det blev det lite Ben&Jerry-glass. *smask* Theo-älsklingen lades tidigt ikväll vilket var välbehövligt då stackaren blivit förkyld. Han är helt hes. Imorgon får vi pälsa på oss för långpromenix, för jag skall ner till centrum för synundersökning + nya linser.

Natti natti!

Vad tycker du?
Postat av: Sophia

hallå där! Värstans vad du shoppar ;) Kan inte du fixa en duffel till mig oxå, skulle behöva en! ;)

2008-11-03 @ 16:30:14
Postat av: Ellen

hehe,,, jag funderade faktiskt på det där med linnet eller hudem,,, hehe,...



gillade verkligen byxorna, dom såg skön ut !

Postat av: Maria (vän med Madde hehe)

Har köpt/beställt likadana vida jeans! Men mina va lite för små dock för tajta så dem sitter bättre när jag gått ner kanske 5 kg så! =) Dem e snygga hehe

2008-11-03 @ 20:33:55
Postat av: Maria (vän med Madde hehe)

Har köpt/beställt likadana vida jeans! Men mina va lite för små dock för tajta så dem sitter bättre när jag gått ner kanske 5 kg så! =) Dem e snygga hehe

2008-11-03 @ 20:38:44
Postat av: Lalisen

Sophia: Hehe, ja man får passa på när man hittar byxor som passar ;) Ha lite koll ute på tradera när det är något du letar efter, för man kan göra superfynd ;)



Ellen: Hehe, förstod att vissa skulle fundera lite så jag tänkte göra livet lite lättare för dem ;) Ja dom är riktigt sköna :)



Maria: Välkommen hit! ;) Jaha du, då har du en liten morot att jobba mot då ;)

2008-11-03 @ 21:06:14
URL: http://lalisen.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback