Opererad at last!

Jaha, nu väger man några gram mindre. Jajjemän. Gallblåsan är bortblåst och jag sitter här med 4 operationsärr på magen. Igår vid 7-tiden på morgonen infann jag mig på sjukhuset och vid 6-tiden  på kvällen fick jag åka "hem" - till svärföräldrarna. Allt gick bra och nu så skall jag bara ta det lugnt och låta ärren läka för om 14 dar skall stygnen tas. Det jobbigaste är att jag inte får bära något = inte Theo heller såklart. Men det skall nog gå bra.

Nu lite roligare saker: Chique.se har förutom det vanliga sortimentet med väskor och smycken och sånt tagit in skor från Friis & Company. Tycker att
dessa var riktigt fina! Helt i Lalisen-stil :) Apropå skor så fyndade jag ett par nya, jättefina rosa ballerinas från Scorett på Tradera för bara 20:- hade kostat 499:- nya. Lööööv it. (Kort kommer när jag fått hem dem.)

Ha en skön dag allesammans!

Vad tycker du?
Postat av: Johan

Skönt att allt gick bra!

2008-11-18 @ 11:16:40
Postat av: Maddepaddan

Grattis =) eller vad man ska säga... Jag undrade när du skulle opereras...skönt att det är över =) Då får du snart frossa i Ben&Jerry-glass =P KramKram Jättesöta skor förresten!

Postat av: Ellen

lider med dig,,,,,

2008-11-18 @ 18:47:22
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Johan

They say absence makes the heart grow fonder.

If my heart grow any more fonder it will cease to beat.

2008-11-18 @ 23:16:15
Postat av: Jenny

Hej! Inge kul med gallsten. så du har också fått de efter graviditet. Samma här, jag fick reda på igår att jag har gallsten och det är inge kul. gör ju ont väldigt ofta. mvh Jenny

2008-11-19 @ 20:55:45
URL: http://jennaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Råkade se på Tradera att du sålde vår present... vågar man verkligen ge present till er i fortsättningen om ni visar så mycket uppskattning av den? :p

2008-11-19 @ 22:35:40
Postat av: Lalisen

Johan: Tack. Love hurts ;)



Maddepaddan: Japp, jag har börjat frossa!



Ellen: Tack gumman :)



Jenny: Ja, det är fruktansvärt. Skall du opereras?



Anonym: Den var ju supertuff, men eftersom det stod strl 80 i den så la man ju den i garderoben... Trodde den skulle passa sen. Men så såg vi ju att den omöjligen kunde vara det. Som det stod i auktionen så var det typ 3 strl mindre. Så han hann använda den en gång och då var den så tajt att den sprack lite i en söm! Synd, för Robert speciellt älskade den ;P

2008-11-20 @ 23:58:51
URL: http://lalisen.blogg.se/
Postat av: Maddepaddan

Skickade sms till både dig och R...men inget svar...har ni bytt nummer? Hade hälsningar från folk som skulle föras vidare...

2008-11-21 @ 00:09:37
URL: http://imadde.blogg.se/
Postat av: Lalisen

Maddepaddan: Har inte fått något sms :-S När skickade du? Vi har inte bytt nr, men min mobil iaf har inte varit laddad på ett tag, då min laddare kom bort.. ;)Det är ju alltid trevligt med hälsningar! :D Jag skickar dig ett sms sen...

2008-11-21 @ 07:19:11
URL: http://lalisen.blogg.se/
Postat av: Tyra

Hejhej! när kom du hem? för jag vill studera snart...och spela piano!

2008-11-21 @ 15:30:09
Postat av: Lalisen

Tyra: Kommer imorgon, lördag ;) Ses då! Kramkram

2008-11-21 @ 23:15:34
URL: http://lalisen.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej där!



Jag söker efter någon som vet var man kan finna hemsidor med tips om olika erbjudanden reor samt diverse fynd?



Kan tänkas man är ute & fiskar på denna blogg? Har dock börjat förstå, att ”blogg” är det bästa & snabbaste kommunikations sätt ny förtiden. Dvs. för olika frågor & svar & ”dela med sig”, nu förtiden tro jag…

Så tänkte jag skulle ge det en ärlig chans!



Behövs verkligen nu för billigare Alla hjärtans dag presenter samt i vardags livet…



Försöker spara lite pengar, budgeten håller inte annars i shopping livet he he!



Har hittills hittat en seriös hemsida, när jag var ute & ”små surfa”.

(NYBÖRJARE HE HE)!

Där har man samlat ihop olika reklam annonser från olika medier bl.a. tidningar, butiker, företag samt webbutiker med rea, fynd & tips om utförsäljning mm! Dessutom kan man själv tipsa dom.



Har redan beställt från några erbjudanden, så det var angenämt!



Dom understryker dock att dom inte alltid, kommer ha nya annonser på ”löpande band”, nästan ”torka”, för att istället bara exponera samt servera unika fynd, tips & erbjudanden etc..

Istället för att bara ”fylla ut med skräp annonser”, som många andra hemsidor i som säger sig vara i samma koncept. Just nu var det inte så många annonser heller, så man kan alltid behöva mer ”guldkorn”.



Så det verkar ju bra..

I alla fall, ska följa upp den helt klart!



Kolla in den om ni vill.



Här är länken:



www.annonstips.se



Skulle ändå uppskatta mera tips snälla!



Tack på förhand & Happy Valentine's Day!



Hälsning/

En medmänniska.



PS! Mycket trevlig blogg Lalisen!

Ska definitivt återkomma, ha det gott.. DS!































2009-02-12 @ 00:03:07

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback