För er som inte vet...

... hur det känns att bli väckt otal gånger mitt i natten så skall ni skatta er lyckliga! Det känns verkligen som tortyr. Stackars Theo hade problem med en ny tand som spricker fram. Usch vad ont och ledsen han var. Till slut fick han en Ipren (för barn) och då kom han äntligen till ro. Då var klockan strax innan ett. Behöver jag nämna att jag var mer död än levande vid 7-tiden? Då hade han nämligen vaknat två gånger emellan det också ;-p Men så tittar man på solstrålen på morgonen och blir mitt i all sömnbrist och deppighet glad...



Internt meddelande: Tack för bodyn, maddepaddan och blåbäret Kihl ;)

Så... min dag kommer vara väldigt seg. Vi går ut på en promenad på sin höjd. Nothing more, nothing less. Ha en skön dag ni andra.

Vad tycker du?
Postat av: Anonym

jag säger bara det världens gulligaste stolt farmor och farfar

2008-11-04 @ 22:47:17
Postat av: Ellen

va lik robert han är på den bilden,,, kära nån =D

Postat av: Johan Hansson

Hej Körven, detta är bildstoden som tycker du har en härlig blogg och den gulligaste bebis jag sett.

Tack.

2008-11-06 @ 17:33:42
Postat av: Lalisen

Farmor och farfar: Hihi, ja han är världens gulligaste (för oss i alla fall).



Ellen: Han är sin pappa upp i dagen.



Johan Hansson: Åh så kul att du tittade in :-D Ja bildstoden, det kommer jag ihåg att jag kallade dig hihi Tack, han är världens goaste.

2008-11-06 @ 22:09:40
URL: http://lalisen.blogg.se/
Postat av: Maddepaddan

Sötisen :) bra att han passade i den :) för han lär ju använda den flitigt :P

2008-11-11 @ 22:37:09
URL: http://imadde.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback