Underbara blommiga kjolar


Det finns så många underbara blommiga kjolar ute i butiker och webshoppar nu. Man blir ju helt tokig! Känner nästan för att knalla ner till Tyglagret här i stan och köpa ett härligt tyg och sy mig en alldeles egen.. Jag har i alla fall hittat 3 favoriter som inte skulle sitta helt fel att ha i garderoben. Tänk till en enkel vit topp och med ett par sköna sandaler till - sommaren är räddad! 

Vilken är din favorit?

Ha en skön måndag tisdag (noll koll på dagarna längre... ;] ) allesammans!

Vad tycker du?
Postat av: Nadde

Den första kjolen var inte så snygg och priset...herregud, skojar dem?! Men den sista kjolen är jättefin!

Postat av: Ellen

Ohhh, den nerdersta till mig tack ! =D

2008-05-13 @ 13:43:53
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Ellie

Den sista ;)Vill ha!

2008-07-22 @ 13:33:55

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback